Od 2.10.2024. možete upravljati svojom karticom u aplikaciji George

1.10.2024. gasimo aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.
Većina njihovih funkcionalnosti bit će dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George, koje možete preuzeti već 2.10.2024.

Ne trebate Erste tekući račun da ugovorite i koristite Georgea!
Jednostavno upravljajte svojim kreditnim karticama u aplikaciji George, neovisno o tome imate li transakcijski račun u Erste banci.

Ako već koristite aplikaciju George, nastavite je koristiti kao i do sada, a u nastavku pročitajte koje ćete sve nove funkcionalnosti moći koristiti od 2.10.2024.

Aplikacija ECC Mobile

Od 2.10.2024. aplikaciju ECC Mobile moći ćete koristiti samo za preuzimanje aktivacijskih kôdova za aktivaciju aplikacije George.

Kako mogu aktivirati aplikaciju George od 2.10.2024.?

  1. Prijavite se u aplikaciju ECC Mobile.
  2. Potvrdite da se slažete s Općim uvjetima korištenja on-line bankarstva George s građanima i Općim uvjetima korištenja Erste FonStart usluge za građane i kliknite na Zatražite kôdove*.
  3. Prepišite aktivacijske kôdove jer će vam trebati za prijavu u aplikaciju George.
  4. Preuzmite besplatnu aplikaciju George (Google Play, App Store, App Gallery), otvorite aplikaciju, kliknite na gumb ''Prijavite se “ i unesite aktivacijske kôdove.
  5. Kliknite na ''Aktivirajte'' i nakon toga će vas aplikacija George voditi dalje kroz proces aktivacije.

* Kôdovi vrijede 48 sati i nemojte ih dijeliti s drugima.

Svoje internetske kupnje kreditnim karticama od 2.10.2024. moći ćete potvrđivati isključivo preko aplikacije George.

Ako primate digitalne obavijesti o troškovima u aplikaciji ECC Mobile i želite ih nastaviti primati digitalno**, trebate preuzeti aplikaciju George. Ako ne preuzmete aplikaciju George, obavijesti o troškovima primat ćete poštom.

** Digitalne obavijesti o troškovima automatski ćete primati u aplikaciji George ako je preuzmete do 1.4.2025. Ako je preuzmete nakon tog datuma, trebat ćete sami aktivirati primanje obavijesti u aplikaciji.

Što sve mogu u aplikaciji George?

  • Pratiti troškove (jednokratne i obročne te anuitete po Diners Club RateToGo kartici)
  • Primati obavijesti o troškovima
  • Plaćati obavijesti o troškovima (preko Erste transakcijskog računa)
  • Odabrati način dostave obavijesti o troškovima
  • Odabrati datum izdavanja obavijesti o troškovima
  • Blokirati i deblokirati kartice
  • Provjeriti limite potrošnje
  • Kupiti bonove za mobitel (osim za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • Provjeriti stanje nagradnih eura i umanjiti obavijest o troškovima
  • Provjeriti važenje usluge Pomoć na cesti PREMIUM ORYX Asistencije
  • Pregledati popis i cijene Airport Lounge salona, provjeriti uvjete korištenja i ostvarenu potrošnju u tekućem obračunskom razdoblju

Također, u aplikaciji George od 2.10.2024. moći ćete koristiti i nove funkcionalnosti, koje vam u aplikaciji ECC Mobile nisu bile dostupne:

  • zatražiti povećanje limita
  • promijeniti ugovoreni broj rata (samo za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • kupiti bonove za Playstation (ne vrijedi za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • djelomično ili prijevremeno otplatiti mjesečne rate (osim za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • provjeriti važenje polica osiguranja. ***

***Odnosi se na police osiguranja vezane uz Diners Club, Visa i Mastercard kreditne kartice.

Koje funkcionalnosti aplikacije ECC Mobile neće biti dostupne u aplikaciji George?

  • Prijava krađe i gubitka kartice
  • Dinersov trostruki izazov
  • Pregled popusta na prodajnim mjestima
  • Preskok rate
  • Reizdavanje i odabir načina dostave PIN-a
  • Upravljanje određenim tipovima limita (primjerice, igre na sreću i podizanje gotovog novca)

Za reizdavanje kartica i odabir načina dostave PIN-a i eventualnu prijavu krađe ili gubitka kartice - moći ćete nazvati Kontakt centar Erste banke ili posjetiti Erste poslovnicu.

Neke funkcionalnosti aplikacije ECC Mobile gasimo i prije 1.10. 2024.

  • Zadavanje naloga za iskorištenje nagradnih eura D Club nagradnog programa: od 1.9.2024.
  • Kupovanje bonova za mobitel: od 17.9.2024.
  • Opcija preskoka rate: od 25.9.2024.
  • Opcija prijevremene otplate rata: od 25.9.2024.
  • Blokada i reizdavanje kartice u slučaju gubitka/krađe: od 26.9.2024.
  • Učitavanje dokumentacije: od 26.9.2024.
  • Narudžba novog PIN-a: od 27.9.2024.

 

Bez brige, ne morate sve to pamtiti, obavijestit ćemo vas o ovim gašenjima par dana prije u aplikaciji ECC Mobile.

Usluge ECC online

Kako aktivirati aplikaciju George?

 

U poslovnici Erste banke

  1. Zatražite aktivacijske kôdove u poslovnici Erste banke.
  2. Preuzmite besplatnu aplikaciju George (Google Play, App Store, App Gallery).
  3. Otvorite aplikaciju George, kliknite na ''Aktivirajte'' i pratite korake aktivacije.



100% digitalno – bez odlaska u poslovnicu    

  1. Preuzmite besplatnu aplikaciju George (Google Play, App Store, App Gallery).
  2. Otvorite aplikaciju George, kliknite na „Ugovorite Georgea, račun ili kredit“ i pratite korake aktivacije.
  3. Nakon aktivacije Georgea potrebno je, da biste mogli kupovati online, proći i videoidentifikaciju – u Georgeu kliknite na George Store i odaberite videoelektroničku identifikaciju.

Što sve mogu u aplikaciji George od 2.10.2024.?

  • Pratiti troškove (jednokratne i obročne te anuitete po Diners Club RateToGo kartici)
  • Primati obavijesti o troškovima
  • Plaćati obavijesti o troškovima (preko Erste transakcijskog računa)
  • Odabrati način dostave obavijesti o troškovima
  • Odabrati datum izdavanja obavijesti o troškovima
  • Provjeriti stanje nagradnih eura i umanjiti obavijest o troškovima
  • Provjeriti limite potrošnje
  • Blokirati i deblokirati kartice

Također, u aplikaciji George od 2.10.2024. moći ćete koristiti i nove funkcionalnosti, koje vam na uslugama ECC online nisu bile dostupne:

  • zatražiti povećanje limita
  • promijeniti ugovoreni broj rata (samo za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • kupiti bonove za mobitel i Playstation (ne vrijedi za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • djelomično ili prijevremeno otplatiti mjesečne rate (osim za korisnike Diners Club RateToGo kartica)
  • provjeriti važenje usluge Pomoć na cesti PREMIUM ORYX Asistencije
  • provjeriti važenje polica osiguranja*
  • pregledati popis i cijene Airport Lounge salona, provjeriti uvjete korištenja i ostvarenu potrošnju u tekućem obračunskom razdoblju

*Odnosi se na police osiguranja vezane uz Diners Club, Visa i Mastercard kreditne kartice.

Ako planirate koristiti svoju kreditnu karticu za kupnju na internetu, od 2.10.2024. plaćanja potvrđujete isključivo preko aplikacije George.

Neke funkcionalnosti usluge ECC online gasimo i prije 1.10.2024.

  • Zadavanje naloga za iskorištenje nagradnih eura D Club nagradnog programa: od 1.9.2024.
  • Učitavanje dokumentacije: od 26.9.2024.

U aplikaciji George u svakom trenutku moći ćete zatražiti Diners Club, Visa i Mastercard kreditnu karticu po svom izboru.

Na koji još način mogu doći do informacija o svojoj kreditnoj kartici?

Možete koristiti uslugu Erste FonStart (telefonsko bankarstvo) pozivom na 072 555 555. Usluga vam omogućuje da telefonski provjerite raspoloživi limit, trenutačnu potrošnju, zaprimljenu uplatu i sl.

Za korištenje usluge Erste FonStart prijavljujete se korisničkim imenom i zaporkom. Podatke za prijavu možete dobiti pozivom Kontakt centru na 0800 7890 ili u poslovnici Erste banke.

Ako koristite aplikaciju George, prijaviti se možete brojem mTokena/tokena i jednokratnom zaporkom.

Ako trebate dodatne informacije o aktivaciji aplikacije George, nazovite Kontakt centar Erste banke na 0800 7890 ili  posjetite najbližu poslovnicu Erste banke.

Do 1.10.2024. i dalje nam možete pisati na info@erstecardclub.hr ili nas nazvati na 01 4929 555.