Informacije o podnošenju prigovora
Prigovori predstavljaju relevantan izvor informacija Erste Card Clubu da prepozna mogućnosti za poboljšanje kvalitete svojih usluga.
Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu s Erste Card Clubom d.o.o. (u nastavku: ECC) povrijeđeno neko pravo možete podnijeti prigovor ECC-u.
Prigovor nam možete uputiti
Postupak podnošenja prigovora reguliran je Općim uvjetima Okvirnog ugovora o prihvaćanju platnih transakcija koji se primjenjuju na predmetni poslovni odnos.
Podnošenje prigovora u vezi s osobnim podacima
Prigovore u vezi sa zaštitom svojih osobnih podataka možete uputiti na adresu Ulica Frana Folnegovića 6, Zagreb, e-mailom na prodaja@erstecardclub.hr ili Službeniku za zaštitu podataka na e-mail szop@erstecardclub.hr.
Informacije o pravnoj osnovi, postupcima i svrhama obrade osobnih podataka od strane ECC-a, kao i sve ostale informacije sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka), nalaze se u Informacijama o obradi osobnih podataka koje su dostupne u sjedištu i na internetskim stranicama ECC-a.
Smjernice za podnošenje prigovora
Prigovor treba sadržavati detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma) kao i dokaz iz kojeg proizlazi da je prigovor osnovan. Ako je opis događaja/situacije i/ili dokaz nepotpun, zamolit ćemo vas da prigovor upotpunite.
Poželjno je da prilikom podnošenja prigovora navedete svoj OIB.
Što se događa nakon podnošenja prigovora?
Svi prigovori klijenata Erste Card Cluba evidentiraju se u sustav i prosljeđuju nadležnima na rješavanje. Svi navodi iz Vašeg prigovora se detaljno provjeravaju i analiziraju u cilju što bržeg rješavanja prigovora na obostrano zadovoljstvo.
Prigovori klijenata, neovisno o stupnju osjetljivosti i složenosti, visokog su prioriteta i rješavaju se u najkraćem mogućem roku. Na prigovore koji se odnose na obveze informiranja korisnika te na prava i obveze u vezi s pružanjem i korištenjem platnih usluga najkasnije u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora.
U slučajevima izrazito kompleksnih prigovora ili kad rješavanje prigovora uključuje treću stranu na koju ECC nema nikakvog utjecaja, rješavanje može trajati dulje od prethodno navedenih rokova, a najdulje 35 dana. U tom vas slučaju molimo za razumijevanje.
Ako prigovor nije moguće riješiti u zakonskom roku koji Vam je komuniciran prilikom potvrde primitka Vašeg prigovora, prije isteka komuniciranog roka, obavijestit ćemo Vas o tijeku postupka rješavanja, o vrsti poteškoće, poduzetim koracima i o novom predviđenom roku rješavanja prigovora.
Što možete učiniti ako ste nezadovoljni rješenjem prigovora?
Ako ste nezadovoljni odgovorom ili rješenjem ECC-a na uloženi prigovor i smatrate da ponovljeni kontakt s ECC-om neće doprinijeti rješenju nastale situacije možete o istom obavijestiti Hrvatsku narodnu banku na adresu: Hrvatska narodna banka, Trg hrvatskih velikana 3,10000 Zagreb, internet adresa: www.hnb.hr.
Ako niste zadovoljni rješavanjem prigovora u vezi s osobnim podacima, možete se obratiti Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP), Selska cesta 136, 10000 Zagreb, internet adresa: www.azop.hr.