Važna obavijest: Erste banka preuzima dio poslovanja Erste Card Cluba!

1.10.2024. planirano je provođenje statusne promjene kojom će ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d. („Erste banka“) postati pravni sljednik ERSTE CARD CLUBA d.o.o. („ECC“) u odnosu na poslovanje ECC-a uređeno Okvirnim ugovorom o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica. 

Tom promjenom će poslovni subjekt, kao i njegovi poslovni korisnici, postati klijenti Erste banke na temelju Diners Club, Mastercard i Visa kreditnih kartica koje je poslovni subjekt ugovorio s ECC-om. No, iako postajete klijent, ne trebate otvoriti tekući račun u Erste banci. Ako dođe do promjene datuma statusne promjene, na vrijeme ćemo vas obavijestiti. 

Nedostupnost korištenja kreditnih kartica

Preuzimanje dijela poslovanja Erste Card Cluba je tehnički zahtjevno i zbog toga određene usluge neće biti dostupne ili će otežano raditi od 30.9.2024. od 23:45 do jutarnjih sati 2.10.2024.

Plaćanje kreditnim karticama online

Od 30.9.2024. od 23:45 do jutarnjih sati 2.10.2024. kreditnim karticama (Diners Club, Visa, Mastercard) neće biti moguće plaćanje na online prodajnim mjestima, na kojima je potrebno potvrditi kupnju preko aplikacije ECC Mobile.

Može se plaćati na online prodajnim mjestima na kojima nije potrebno potvrditi kupnju, osim Diners Club kreditnim karticama u noći s 30.9.2024. na 1.10.2024.

Ako planirate koristiti svoju kreditnu karticu za kupnju na internetu, od 2.10.2024. plaćanja potvrđujete isključivo preko aplikacije George.

Najvažnije informacije o tome što se mijenja, a što ostaje isto, donosimo vam u nastavku.

Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji stupaju na snagu statusnom promjenom, možete pročitat ovdje.

Aplikacija ECC Mobile i usluge ECC online

Od 1.10.2024. više nećete moći koristiti aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online

Većina funkcionalnosti usluga ECC online bit će dostupna u Erste NetBankingu (internetsko bankarstvo) i Erste mBankingu (mobilno bankarstvo):

  • praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
  • primanje i plaćanje obavijesti o troškovima.

 

Ako niste klijent Erste banke i želite aktivirati usluge Erste NetBanking i Erste mBanking, nakon 1.10.2024. trebate ugovoriti Erste transakcijski račun da biste ih mogli koristiti.

Većina funkcionalnosti aplikacije ECC Mobile bit će dostupna u
besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):

  •  praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
  •  provjera raspoloživih iznosa za potrošnju.

 

Od 2.10.2024. internetske kupnje kreditnom karticom moći ćete potvrđivati i preko aplikacije George i/ili preko mBankinga, ovisno o tome u koju ste se aplikaciju posljednju prijavili.

Obavijesti o troškovima

Kao i dosad, i nakon 1.10.2024. obavijesti o troškovima primat ćete poštom.

Novost je i da nakon tog datuma možete ugovoriti i primanje obavijesti o troškovima e-mailom.

Od 1.10.2024. mijenjaju se podaci za plaćanje pa će na obavijesti o troškovima, koja će se izdati nakon tog datuma, biti navedeni novi IBAN i poziv na broj. Zato je važno da nakon tog datuma koristite nove podatke i provjerite ih prije plaćanja.

U slučaju da ipak platite obavijesti o troškovima koristeći stare podatke, vaša će se uplata proslijediti Erste banci (do 31.12.2024.), a nakon toga uplata će se vratiti na vaš IBAN.

Datum izdavanja vaše obavijesti o troškovima u rujnu 2024. ujedno će biti i datum izdavanja i svih sljedećih obavijesti.
Primjerice, ako vam je obavijest o troškovima izdana 25.9.2024., sve sljedeće obavijesti izdavat će se 25. u mjesecu.
Nakon 2.10.2024. promjena datuma izdavanja obavijesti o troškovima moguća je u poslovnici Erste banke.

Od 1.10.2024. produljujemo rok dospijeća za plaćanje obavijesti o troškovima samo za korisnike:

  • Diners Club Croatia Airlines i Visa Croatia Airlines poslovnih kartica s dosadašnjih 12 na 17 dana
  • Diners Club Exclusive poslovnih kartica s dosadašnjih 14 na 21 dan.

To znači da ćemo samo za obavijesti o troškovima koje su plaćene u dospijeću dodijeliti nagradne milje / nagradne eure.

SEPA izravno terećenje

Od 1.10.2024. prestaje usluga SEPA izravnog terećenja za otplatu troškova pa od tog datuma obavijesti o troškovima poslovni subjekti više neće moći plaćati uslugom SEPA izravnog terećenja.

Ako poslovni subjekt ima transakcijski račun u Erste banci, nakon 2.10.2024. može ugovoriti uslugu plaćanja obavijesti o troškovima terećenjem Erste transakcijskog računa. Ako ne ugovori uslugu, tada će troškove po kreditnim karticama iskazane na obavijesti o troškovima trebati podmiriti sam - digitalnim kanalima, u poslovnici banke ili na neki drugi način. 

Ako poslovni subjekt koristi transakcijski račun u drugoj banci, obavijesti o troškovima trebat će podmiriti sam.

Podsjećamo vas da se od 1.10.2024. mijenjaju podaci za plaćanje (novi IBAN i poziv na broj) pa je potrebno provjeriti podatke prije plaćanja.

Uslugu SEPA izravnog terećenja nije moguće ugovoriti od 15.7.2024. 

Uživajte i dalje u D Club pogodnostima

Poslovni subjekti, čiji poslovni korisnici koriste Diners Club Exclusive poslovne kartice, svojom potrošnjom i dalje sudjeluju u D Club nagradnom programu, u kojem sakupljaju nagradne eure, po istim uvjetima i pravilima kao i dosad.

Neiskorišteni nagradni euri 2.10.2024. prenijet će se u banku, a poslovni subjekti moći će ih iskoristiti preko svojeg financijskog zastupnika. Zbog tehničkih razloga, samo tijekom rujna 2024. neće biti moguće iskoristiti sakupljene nagradne eure.

Uvjeti korištenja za Miles & More nagradni program, uslugu Airport Lounge te ostvarivanje prava na police osiguranja - ostaju isti.

Usluge ASIST+

Od 1.10.2024. poslovni korisnici više neće moći ugovoriti usluge ASIST+* ugovornim terećenjem Diners Club, Visa i Mastercard kartica.

Poslovnim korisnicima će usluge ASIST+, koje su aktivne 30.9.2024., vrijediti do isteka i neće se više automatski obnavljati.

Usluga ASIST+ Pomoć na cesti PREMIUM korisnicima Diners Club Exclusive poslovnih kartica nastavit će se obnavljati i dalje kao dio paketa pogodnosti.

Ako poslovni korisnici i dalje žele koristiti usluge ASIST+, mogu se obratiti ORYX Asistenciji na +385 995267770 ili na info@oryx-asistance.com.

Usluge ASIST+ ugovornim terećenjem po Diners Club, Visa i Mastercard karticama nije moguće ugovoriti od 15.7.2024.

*Pomoć na cesti PREMIUM/Drive, Pomoć u kući, Autopass, Drugi auto, MobiExpress, Medins Basic, Medins Standard, Medins Premium.

Ugovorna terećenja za režijska plaćanja

Od 1.7.2024. više neće biti moguće ugovoriti nova ugovorna terećenja, a od 1.10. 2024. to neće biti moguće ni u Erste banci.

Prijevremeno reizdavanje kartica

Ako poslovnom korisniku istječe rok važenja kartice u razdoblju od rujna 2024. do ožujka 2025., novu karticu prijevremeno ćemo izdati u kolovozu 2024. Novu karticu moguće je početi koristiti odmah, a staru je potrebno uništiti.

Nova kartica imat će novi broj, a važit će četiri godine od izdavanja. Primjerice, ako vam postojeća kartica važi do 11/24, na novoj će kartici, izdanoj u kolovozu, pisati VALID 8/24 THRU 11/28.

Na adresu poslovnog korisnika, prije nove kartice, stići će i novi PIN. Za slanje PIN-a SMS-om, nazovite nas do 1.8.2024. na 01 4929 555.

Ugovaranje poslovnih kartica u Erste banci

Poslovni subjekti nakon 2.10.2024 mogu podnijeti zahtjev za izdavanje poslovne kartice u poslovnici.

Usluga Erste FonStart

Besplatnom uslugom Erste FonStart (telefonsko bankarstvo) poslovni korisnik pozivom na 072 555 555 može saznati informacije o raspoloživom iznosu i potrošnji.

Informacije o obradi vaših osobnih podataka

Provođenjem statusne promjene Erste banka postaje novi voditelj obrade vaših osobnih podataka. To znači da ćete se za sva pitanja i ostvarivanje prava u obradi vaših podataka moći obratiti banci na erstebank@erstebank.hr, adresu sjedišta banke, telefonski broj 0800 7890, u poslovnicama ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: SZOP@erstebank.hr ili Ivana Lučića 2, Zagreb (za službenika za zaštitu podataka).

Nakon 2.10.2024. podatke možete ažurirati u poslovnicama Erste banke, a dodatne informacije moći ćete pronaći u Informacijama o obradi podataka koje će banka objaviti na www.erstebank.hr, na digitalnim kanalima te u poslovnicama Erste banke.

Od 1.10.2024. možete nas kontaktirati na:

Od 1.10.2024. možete nas kontaktirati na:

Prigovor možete poslati online na erstebank.hr, e-mailom na vasemisljenje@erstebank.hr, poštom na Erste&Steiermärkische Bank d.d., Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka te Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb ili ga predati osobno u poslovnici Erste banke.

Ako ste klijent Erste banke, možete se već sad obratiti svojem financijskom zastupniku.

Prigovor možete poslati online na erstebank.hr, e-mailom na vasemisljenje@erstebank.hr, poštom na Erste&Steiermärkische Bank d.d., Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka te Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb ili ga predati osobno u poslovnici Erste banke.

Ako imate pitanja, tu smo za vas

Do 1.10.2024. i dalje nam možete pisati na info-poslovno@erstecardclub.hr ili nas nazvati na 01 4929 555.

Dokumentacija