Važna obavijest: Erste banka preuzima dio poslovanja Erste Card Cluba!

1.10.2024. planirano je provođenje statusne promjene kojom će ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d. („Erste banka“) postati pravni sljednik ERSTE CARD CLUBA d.o.o. („ECC“) u odnosu na poslovanje ECC-a uređeno Okvirnim ugovorom o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica. 

To znači da ćete kao korisnik Diners Club, Visa ili Mastercard kreditnih kartica, koje ste ugovorili s ECC-om, ovom promjenom postati klijent Erste banke.  

Ako dođe do promjene datuma statusne promjene, na vrijeme ćemo vas obavijestiti, a vi nastavite koristiti svoju kreditnu karticu kao i dosad. 

Najvažnije informacije o tome što se mijenja, a što ostaje isto, donosimo vam u nastavku.

Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji stupaju na snagu statusnom promjenom, možete pročitati ovdje.

Aplikacija ECC Mobile i usluge ECC online

Od 1.10.2024. više nećete moći koristiti aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online

Većina njihovih funkcionalnosti bit će dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):

  • praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
  • primanje i plaćanje obavijesti o troškovima
  • provjera i samostalno upravljanje limitima
  • kupnja bonova za mobitel 
  • odabir načina dostave obavijesti o troškovima
  • odabir termina izdavanja obavijesti o troškovima.

Također, zbog ukidanja usluga ECC online, ukida se i usluga e-gotovina pa obavijesti o troškovima više nećete moći plaćati na taj način.

Od 1.10.2024. svoje internetske kupnje kreditnom karticom moći ćete potvrđivati isključivo preko aplikacije George.

Ako ste klijent Erste banke, a još niste preuzeli aplikaciju George, to možete učiniti već sad i pratiti troškove po svojim kreditnim karticama. 

Obavijesti o troškovima

Ako obavijesti o troškovima primate isključivo u aplikaciji ECC Mobile ili na uslugama ECC online, nakon 1.10.2024. primat ćete ih:

  • u aplikaciju George ili
  • poštom ako nemate aplikaciju George. Aktivirate li aplikaciju George do 1.4.2025. automatski ćemo prebaciti primanje obavijesti (umjesto poštom) u aplikaciju George.

Ako obavijesti o troškovima primate poštom ili e-mailom, nakon 1.10.2024. nastavit ćete ih primati na isti način.

Od 1.10.2024. mijenjaju se podaci za plaćanje pa će na obavijesti o troškovima, koja će se izdati nakon tog datuma, biti navedeni novi IBAN i poziv na broj. Zato je važno da nakon tog datuma koristite podatke s uplatnice i provjerite ih prije plaćanja.

U slučaju da ipak platite obavijesti o troškovima koristeći stare podatke, vaša će se uplata proslijediti Erste banci (do 31.12.2024.), a nakon toga uplata će se vratiti na vaš IBAN.

Datum izdavanja vaše obavijesti o troškovima u rujnu 2024. ujedno će biti i datum izdavanja i svih sljedećih obavijesti. Primjerice, ako vam je obavijest o troškovima izdana 25.9.2024., sve sljedeće obavijesti izdavat će se 25. u mjesecu.
Želite li promijeniti datum izdavanja obavijesti o troškovima, nakon 1.10.2024. moći ćete to zatražiti u aplikaciji George ili poslovnicama Erste banke.

Od 1.10.2024. produljujemo rok dospijeća za plaćanje obavijesti o troškovima samo za korisnike:

  • Diners Club Croatia Airlines i Visa Croatia Airlines kartica s dosadašnjih 12 na 17 dana 
  • Diners Club Exclusive kartica s dosadašnjih 14 na 21 dan. 

To znači da ćemo vam samo za obavijesti o troškovima koje su plaćene u dospijeću dodijeliti nagradne milje / nagradne eure.

SEPA izravno terećenje

Od 1.10.2024. prestaje usluga SEPA izravnog terećenja za otplatu troškova i od tog datuma obavijesti o troškovima više nećete moći plaćati uslugom SEPA izravnog terećenja. 

To znači da ćete troškove po kreditnim karticama iskazane na obavijesti o troškovima trebati podmiriti sami - digitalnim kanalima, u poslovnici Erste banke ili na neki drugi način.

Podsjećamo vas da se od 1.10.2024. mijenjaju podaci za plaćanje (novi IBAN i poziv na broj) pa svakako provjerite podatke prije plaćanja.

Uslugu SEPA izravnog terećenja nije moguće ugovoriti od 15.7.2024. 

Uživajte i dalje u D Club pogodnostima

Svojom potrošnjom i dalje sudjelujete u D Club nagradnom programu, u kojem sakupljate nagradne eure, po istim uvjetima i pravilima kao i dosad.

Neiskorišteni nagradni euri 1.10.2024. prenijet će se u banku, a moći ćete ih iskoristiti u aplikaciji George ili pozivom na broj 0800 7890. Zbog tehničkih razloga, samo tijekom rujna 2024. nećete moći iskoristiti sakupljene nagradne eure.

Uvjeti korištenja za Miles & More nagradni program, uslugu Airport Lounge te ostvarivanje prava na police osiguranja - ostaju isti.

Također, sve navedene pogodnosti od 1.10.2024. moći ćete pratiti u aplikaciji George. 

Usluge ASIST+

Od 1.10.2024. ukida se usluga ugovornog terećenja po Diners Club, Visa i Mastercard karticama za usluge ASIST+*.

Korisnicima će usluge ASIST+, koje su aktivne 30.9.2024., vrijediti do isteka i neće se više automatski obnavljati.

Usluga ASIST+ Pomoć na cesti PREMIUM korisnicima Diners Club Exclusive kartica nastavit će se obnavljati i dalje kao dio paketa pogodnosti.

Ako i dalje želite koristiti usluge ASIST+, možete se obratiti ORYX Asistenciji na +385 99 526 7770 ili na info@oryx-assistance.com.

Usluge ASIST+ ugovornim terećenjem po Diners Club, Visa i Mastercard karticama nije moguće ugovoriti od 15.7.2024.

*Pomoć na cesti PREMIUM/Drive, Pomoć u kući, Autopass, Drugi auto, MobiExpress, Medins Basic, Medins Standard, Medins Premium.

Ugovorna terećenja za režijska plaćanja

Nova ugovorna terećenja nije moguće ugovoriti od 1.7.2024., a od 1.10. 2024. to neće biti moguće ni u Erste banci.
Ako želite plaćati režije bez naknada i to 100% digitalno, aktivirajte uslugu KEKS Pay režije i primajte račune direktno u aplikaciju KEKS Pay

Prijevremeno reizdavanje kartica

Ako vašoj kartici u razdoblju od rujna 2024. do ožujka 2025. istječe rok važenja (ili do svibnja 2025. ako ste korisnik senior kartice), novu karticu prijevremeno ćemo vam izdati u kolovozu 2024. Novu karticu odmah možete početi koristiti, a staru uništite.

Nova kartica imat će novi broj, a važit će četiri godine od izdavanja. Primjerice, ako vam postojeća kartica važi do 11/24, na novoj će kartici, izdanoj u kolovozu, pisati VALID 8/24 THRU 11/28.

Na vašu adresu, prije nove kartice, stići će i novi PIN. Ako želite da vam PIN pošaljemo SMS-om, nazovite nas do 1.8.2024. na 01 4929 555.

Ugovaranje novih ili dodatnih kartica u Erste banci

Nove Diners Club, Mastercard i Visa kreditne kartice moći ćete zatražiti 100% digitalno u aplikaciji George ili u poslovnicama Erste banke, a dodatne kartice isključivo u poslovnicama. Diners Club kreditne kartice, kao i dosad, možete zatražiti i na diners.hr.

Usluga Erste FonStart

 

Za informacije o svojoj kreditnoj kartici od 1.10.2024. možete koristiti besplatnu uslugu Erste FonStart pozivom  na 072 555 555. Usluga vam omogućuje da telefonski provjerite raspoloživi limit, trenutačnu potrošnju, zaprimljenu uplatu i sl. 

Za korištenje usluge Erste FonStart prijavljujete se korisničkim imenom i zaporkom. Podatke za prijavu možete dobiti pozivom Kontakt centru na 0800 7890 ili u poslovnici Erste banke.

Klijenti Erste banke prijavljuju se korisničkim imenom i zaporkom, koje su dobili prilikom ugovaranja usluge, ili mTokenom/tokenom ako koriste aplikaciju George.

Informacije o obradi Vaših osobnih podataka

Provođenjem statusne promjene Erste banka postaje novi voditelj obrade Vaših osobnih podataka. To znači da ćete se za sva pitanja i ostvarivanje prava u obradi Vaših podataka moći obratiti banci na erstebank@erstebank.hr, adresu sjedišta banke, telefonski broj 0800 7890, u poslovnicama ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: SZOP@erstebank.hr ili Ivana Lučića 2, Zagreb (za službenika za zaštitu podataka).

Što ako ste ujedno i klijent Erste banke i ECC-a?

Nakon 1.10.2024. nastavit ćete primati obavijesti o proizvodima i pogodnostima, personaliziranim ponudama te unaprjeđenju proizvoda i usluga za sve proizvode Erste banke, uključujući i kreditnokartične proizvode samo ako ste:

  1. dali privole Erste banci da kao voditelj obrade obrađuje Vaše podatke radi slanja marketinških obavijesti i unaprjeđenja proizvoda i usluga i
  2. dali privole ECC-u da obrađuje Vaše podatke radi slanja obavijesti o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.

Ako niste dali privole Erste banci, a dali ste ih ECC-u, nakon 1.10.2024. nećemo Vas obavještavati o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.

Što ako ste klijent ECC-a i niste klijent Erste banke?

Nakon 1.10.2024. obavještavanje o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima primat ćete u skladu s privolama koje ste dali ECC-u.

Također, nakon 1.10.2024. svoje privole možete ažurirati u aplikaciji George ili u poslovnicama Erste banke, a dodatne informacije moći ćete pronaći u Informacijama o obradi podataka koje će banka objaviti na www.erstebank.hr, na digitalnim kanalima te u poslovnicama Erste banke.

Od 1.10.2024. možete nas kontaktirati na:

Prigovor možete poslati online na erstebank.hr, e-mailom na vasemisljenje@erstebank.hr, poštom na Erste&Steiermärkische Bank d.d., Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka te Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb ili ga predati osobno u poslovnici Erste banke.

Ako imate pitanja, tu smo za vas

Do 1.10.2024. i dalje nam možete pisati na info@erstecardclub.hr ili nas nazvati na 01 4929 555.

Dokumentacija

PDF (659 KB)
PDF (541 KB)
PDF (533 KB)
PDF (542 KB)
PDF (525 KB)
PDF (524 KB)
PDF (523 KB)
PDF (524 KB)
PDF (534 KB)
PDF (532 KB)
PDF (533 KB)
PDF (540 KB)
PDF (553 KB)
PDF (566 KB)